Το Cross Training είναι ένας νέος τρόπος προπόνησης, που συνδυάζει πολλαπλά μοτίβα κινήσεων και ασκήσεων με εναλλαγή στην ένταση εκτέλεσης αυτών. Είναι μία σύνθετη δραστηριότητα, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει πολλές αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες σε μία μόνο προπόνηση.

ΟΦΕΛΗ

  1. Χαρίζει δύναμη
  2. Βελτιώνει την αντοχή
  3. Αυξάνει την ευλυγισία
  4. Τονώνει όλο το μυϊκό σύστημα
  5. Νικά την μονοτονία, χάρη στις διαρκείς εναλλαγές ασκήσεων

 ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ
Πάρε την αερόβια γυμναστική, πρόσθεσε βάρη, διάλεξε την ένταση από το 1 ως το 100 και έχεις το Cross Training!