H μέθοδος Pilates επικεντρώνεται στη συμμετρική στάση του σώματος, στον έλεγχο της αναπνοής, στην ενδυνάμωση των κοιλιακών, στη σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης, της λεκάνης και της ωμοπλάτης. Επικεντρώνεται επίσης στην ευλυγισία των μυών, στην κινητικότητα των αρθρώσεων και στην ενδυνάμωση μέσω του ολικού εύρους κίνησης. Αντιμετωπίζει το σώμα σαν σύνολο γι’ αυτό και δεν προκαλεί τραυματισμούς. Κάτι που καθιστά την μέθοδο και σαν άριστο μέσo αποκατάστασης τραυματισμών και χρόνιων παθήσεων.

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μια αυτόνομη μέθοδος εκγύμνασης και αδιαμφισβήτητα αποτελεί ένα σημαντικό συμπλήρωμα για τη λειτουργική εκγύμναση του σώματος καθώς και ένα φυσικό μέσο αποκατάστασης. Η μέθοδος Pilates μας διδάσκει ιδανικά πράγματα για το σώμα μας, τα οποία και μπορούμε να μεταφέρουμε στην καθημερινότητα μας.

Ποιά τα οφέλη του Pilates;
Ενεργοποιεί τους μύες από μέσα προς τα έξω δίνοντας μια ισχυρή βάση, βοηθάει στη σωστή στάση του σώματος, βελτιώνει την ισορροπία, την ευλυγισία και τη δύναμη, ενισχύει τους μύες του κορμού ανακουφίζοντας από πόνους μέσης, πλάτης, κτλ., καθώς βοηθάει στη γράμμωση του σώματος και στο μάζεμα της περιφέρειας.

ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ
Η Pilates είναι η γυμναστική που με ένα συγκεκριμένο σύστημα ασκήσεων αναπνοών μπορείς να διορθώσεις ολόκληρη τη στάση του σώματός σου.